Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About

Dissabte passat 15 de Noviebre es va jugar en el poliesportiu de Sant Joan el derby Sant Joan d'Alacant - Muxtamel de la categoria de benjamins. Vaig anar a veure el partit amb el meu germà i amb ma mare, perquè jugava el fill de Paqui en l'equip de Mutxamel.El partit va ser molt interessant. El porter de Mutxamel era molt bo parant balons, però el de Sant Joan no parava quasi res. Al principi el Mutxamel va arribar a anar guanyant per dos gols, però després el Sant Joan va ficar un gol. El meu germà pareixia el agafapilotes, sempre que s'eixia el baló anava a per ell i la tornava al camp. I ... descans. Comença la segona part... quasi a punt de ficar gol ... i gooooooooooool del Mutxamel. Se'ls va eixir el baló per on estava assentada. A l'estona, van empatar. Noooo. Quasi ens fiquen un altre a l'estoneta. 3 - 4. Ens estem desconcentrant. A concentrar-se, a concentrar-se. Al final perdrem. Falta del Muxtamel. Quin rotllo, quasi fiquem gol però hem fallat. Al final del partit va acabar guanyant el Sant Joan. Vam perdre, però no passa res. Fins al pròxim partit.

2 Comments:

  1. Antonio said...
    Pareix que ací tenim una futura periodista esportiva... quina crònica més bona Àngela ¡¡
    Marisol said...
    Antonio, què sàpies que ha sigut cosa seua. Jo només ho vaig penjar. És més, em vaig assabentar que estava escrivint la crònica en el descans. A esta xiqueta li agrada molt l'esport, més que a mí.

Post a Comment